Naša predajňa je presťahovaná Galvániho 15A, 1. Poschodie.
Reklamačný poriadok pre kupujúceho - spotrebiteľa
Nárok na uplatnenie záruky:
Dĺžka záruky:
Predávajúci poskytuje kupujúcemu spotrebiteľovi na produkty záruku v dĺžke 24 mesiacov. Plnenie záručnej doby začína dňom vystavenia daňového dokladu a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v záručnej oprave. V prípade výmeny produktu za nový sa prípadné ďalšie reklamácie uplatňujú na základe pôvodného dokladu o nadobudnutí produktu, tj. Daňového dokladu (faktúra, pokladničný zloženka).
Nárok na uplatnenie reklamácie zaniká v nasledujúcich prípadoch:
Začatie reklamačného konania
Reklamáciu môže kupujúci uplatniť u predávajúceho prostredníctvom:
V prípade reklamácie je nutné priložiť fotografie tovaru (v prípade uplatnenia emailom) alebo odoslať tovar predávajúcemu (v prípade uplatnenia prostredníctvom poštovej služby).
Kupujúcemu je odporúčané, aby prípadnú reklamáciu vždy najprv telefonicky konzultoval s predávajúcim pre nájdenie najvhodnejšieho konkrétneho riešenia a postupu reklamácie. Predávajúci potvrdí výstupy z telefonického hovoru bezodkladne na emailovú adresu kupujúceho. U niektorých reklamácií postačí zaslať fotografie produktu emailom, bez toho aby musel byť výrobok predávajúcemu vrátený, preto nás vždy, než produkt odošlete, najskôr kontaktujte.
V prípade odosielania reklamovaného tovaru predávajúcemu, je kupujúci povinný tovar zabaliť do vhodného a dostatočne chrániaceho obalového materiálu a zasielaný reklamovaný tovar prípadne poistiť. Reklamovaný tovar, zašlite na adresu, ktorá Vám bude oznámená po kontaktovaní predávajúceho. Zásielku označte slovom REKLAMÁCIA. K reklamovanému tovaru je nutné priložiť všetku dokumentáciu (fotokópie), ktorá bola s produktom dodaná. Ďalej je nutné pripojiť / označiť tieto údaje: Meno a adresa zákazníka, kontakt, označenie výrobku, číslo faktúry, na ktorej bol výrobok nakúpený a popis závady, tj. V čom kupujúci vidí rozpor s kúpnou zmluvou, ako sa chyba prejavuje, apod.
Spôsob vybavenia reklamácie
Po prijatí zásielky bude výrobok odovzdaný reklamačnému oddeleniu k vybaveniu reklamácie. Reklamované produkty zaslané zákazníkom na náklady predávajúceho (dobierka) nebudú prijaté. Oprávnená reklamácia na chyby výrobku sa vzťahuje iba k popisu závady uvedenej zákazníkom. Reklamácia bude riešená podľa toho, či pôjde o podstatné porušenie zmluvy či nepodstatné porušenie zmluvy:
Predávajúci nie je povinný nároku zákazníkovi vyhovieť, ak preukáže, že zákazník pred prevzatím o chybe tovaru vedel alebo ju sám spôsobil. Právo z chybného plnenia sa ďalej nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním, nevhodným používaním alebo ošetrením, vplyvom poveternostných podmienok, neodbornou manipuláciou, či montážou, úmyselným poškodením alebo na vady, na ktoré bol zákazník upozornený písomne v kúpnej zmluve. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
Predávajúci rozhodne o reklamácii kupujúceho bezodkladne, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu tovaru, ktorá je potrebná na odborné posúdenie vady. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim - spotrebiteľom nedohodnú na dlhšej lehote.
O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný ním zvoleným spôsobom sms, e-mailom alebo telefonicky.
Ak si kupujúci, bez udania dôvodu, neprevezme nový tovar od dopravcu, predávajúci si vyhradzuje právo po 30 dňoch, od neprevzatia účtovať skladné vo výške 20 EUR za každý začatý deň. Poplatky za dopravu (doručenie) nesie predávajúci.
Odporúčania predávajúceho pri poškodení zásielky dopravcom
V prípade, keď je zákazníkovi tovar zasielaný prostredníctvom dopravcu, odporúča predávajúci zákazníkovi pri preberaní zásielky prekontrolovať jej stav. Ak je týmto spôsobom zistené mechanické poškodenie obalu zásielky, prípadne i viditeľné poškodenia obsahu zásielky, odporúča predávajúci zásielku nepreberať, prípadne túto skutočnosť u dopravcu reklamovať spôsobom popísaným nižšie.
V takom prípade predávajúci odporúča, aby zákazník informoval prepravná spoločnosť, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa, keď bola zákazníkovi zásielka doručená, a vyžiada si u prepravnej spoločnosti spísanie zápisu o škode, prevzatí zásielky u zákazníka a jej doručenie predávajúcemu. Zákazník nesmie so zásielkou nijako manipulovať a musia zabezpečiť uchovanie obalu, v ktorom mu bola zásielka doručená. Zákazník súčasne informuje reklamačné oddelenie predávajúceho o poškodení zásielky a pošle mu fotodokumentáciu poškodeného tovaru, obalu a etikety.
Záverečné ustanovenie
V prípadoch v tomto reklamačnom poriadku, sa bude postupovať podľa zákona č. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník.
Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok Spoločnosti a každý zákazník je povinný sa s ním zoznámiť pred odoslaním záväznej objednávky.
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňa 1. 5. 2019 a platí do vydania nového.